Edward helpt in Syrie. - Reisverslagen van Edward - WaarBenJij.nu Edward helpt in Syrie. - Reisverslagen van Edward - WaarBenJij.nu
Edward helpt in Syrie.

14/1/15 23.55 uur vertrek vanaf Schiphol.

In de trein onderweg naar Schiphol [wat een toeval] een man met zijn [oudste] zoon uit Syrie ontmoet die moest wisselen van AZC en onderweg was naar Leersum naar ik begreep.

Ze vertelde mij [in gebrekkig Engels] dat vrouw/moeder met de jongste drie kinderen in Syrie {Hama] achter moesten blijven. Ik vertelde dat ik onderweg was naar Syrie om mijn hulp aan te bieden.

Tijdens het gesprek heb ik aangegeven mijn best te zullen doen om contact te leggen. Ik heb een telefoonnummer en een adres van een vluchtelingen kamp gekregen.

Mijn missie is eerder begonnen dan verwacht.

Recente Reisverslagen:

25 Februari 2015

SYRIË -Leefomstandigheden

23 Januari 2015

SYRIË- school voor kinderen uit Syrie

14 Januari 2015

SYRIË- Onderweg naar Turkije/Syrie
Edward

Na goed advies en in overleg heb ik besloten een blog de ether in te sturen [met terug werkende kracht] om degene die dat willen op de hoogte te houden van de omstandigheden en gebeurtenissen in het grensgebied Turkye en Syrie. Ik liep al heel lang met de wens iets te gaan doen voor de vluchtelingen uit Syrie. Heb besloten dat om dat daadwerkelijk om te zetten in mijn vertrek [14 jan.2015] naar het gebied in de hoop iets voor de mensen te doen. Ik zal proberen u op de hoogte houden en eventuele vragen te beantwoorden. Ook voor goede raad en advies sta ik open mocht u mij daarmee willen helpen.

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2190

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 31 December 2015

Edward helpt in Syrie.

25 Februari 2015 - 25 Februari 2015

de leefomstandigheden

Landen bezocht: